Слайд 1
Піддубна Наталія Миколаївна,
учитель ПЗШ №7 ім. Т. Г. Шевченка
ОСОБЛИВОСТІ
ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТІВ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
Слайд 2
Сучасний темп життя спонукає освіту до створення та застосування нових форм
та видів навчальної діяльності. Так, проектна технологія застосовується досить
активно як у навчанні математиці та фізиці, так і інших предметів. З цією метою
більшість учителів уже давно застосовують ресурси Інтернету. Але наявність
великої кількості інформації в мережі і її якість не лише спрощують роботу над
проектом, але й ускладнюють його. Одним із можливих вирішень даної проблеми є
використання технології веб-квест.
Слайд 3
Сьогодні я пропоную вашій увазі
веб-квест «Остроградський Михайло Васильович – властитель аксіом та теорем»,
який допоможе учням та вчителям краще та в цікавій формі познайомитися з
життєвою та творчою діяльністю цього геніального вченого та педагога.
Слайд 4
Що ж таке «веб-квест»?
Ярослав Биховський визначає
веб-квест як «сайт в Інтернеті, з яким працюють учні, виконуючи ту чи іншу
навчальну задачу». . У 1995 році дана технологія розроблена в США в
університеті Сан-Дієго професорами Берні Доджем та Томом Марчем.
Слайд 5
Гра-подорож «Михайло
Васильович Остроградський – властитель аксіом і теорем» створена за технологією веб-квесту, являє собою короткочасний дослідницький проект. Веб-квест розміщений на сервері http://ostrogradskij.blogspot.com/. Це конструктивний підхід до
навчання. Учні не тільки збирають і систематизують інформацію, що одержана не від вчителя, а з Інтернету, вони
спрямовують свою діяльність на поставлену перед ними задачу. Інтернет тут є
засобом, який робить діяльність учнів більш продуктивною і творчою.
При роботі
над проектом учні досліджують свою тему в міні-групах або самостійно
вдома чи поєднуючи обидві форми роботи залежно від навчального часу, виконують завдання Веб-квесту,
здійснюючи віртуальну подорож по просторах мережі Інтернет. Зібрану в ході дослідження
інформацію учні оформлюють у вигляді мультимедійних презентацій, публікацій (буклет),
глогів, стінгазет тощо, а також виконують практичні завдання та тести. Результати роботи заслуховуються,
обговорюються і оцінюються на конференції.
Слайд 6
Над
веб-квестом можуть працювати учні самостійно, з різних класів чи шкіл, адже усі
учасники реєструються в анкеті учасника, а результати тестів може перевірити
вчитель.
На сторінках квесту знаходиться також анкета учасника, яку було використано
для оцінки ознайомленості гостей сайту та учнів з технологією «веб-квест».
Результати дослідження наведено на рис.
Виходячи з отриманих результатів, можна сказати, що дана технологія досить
відома школярам та вчителям, але використовують її ще досить рідко, хоча
дослідження деяких учителів показують, що застосування веб-квесту сприяє
формуванню ключових (інформаційної, соціально-культурної, соціально-трудової,
навчально-пізнавальної) компетентностей.
Слайд 7 . Структура веб-квесту.
Слайд 8. Використана література
Слайд 9.
Очікується, що робота над
проектом допоможе учням краще ознайомитися з історією математики,
відомим на всю Європу земляком – М. В.
Остроградським, його внесок у науку та педагогіку, оцінити набуті знання з теми: «Первісна,
невизначений та визначений інтеграли», а також розширити наукову картину світу та познайомить із новими формами використання ІКТ, можливостями для активного
навчання. Тож, шановні учні та вчителі, запрошую Вас до співпраці,
чекаю до зустрічі на сторінках веб-квесту!
Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар