понеділок, 23 листопада 2015 р.

Календарно-тематичне планування "Математичні смарагди" 5 клас

"Математичні смарагди" 5 клас - Скачати



№ уроку
Дата
Тема
Навчальні досягнення учнів
Тема 1. Основи математики (3 год)
1

Перші кроки в геометрії. Найпростіші геометричні фігури: точка, пряма, промінь, відрізок, кут, коло, многокутник та їх властивості
Учень знає:
·               Назви найпростіших геометричних фігур,може їх побудувати;
·               Назви креслярських інструментів та правила користування ними;
Учень уміє:
·               Застосовувати правила виконання дій з багатоцифровими та десятковими дробами;
·               Користуватися таблицею тарифів комунальних платежів;
·               Прогнозувати та оцінити результати обчислень.
2-3

Арифметичні дії з багатоцифровими натуральними числами та десятковими дробами. Арифметичні дії з десятковими дробами. Розв*язування задач на розрахунки оплати комунальних послуг
Тема 2. Задачі на кмітливість (5 год)
4

Задачі-загадки
Учень:
·        Описує прийоми складання та розв*язування ребусів;
·        Розв*язує задачі-загадки, задачі-жарти, задачі-історії, ребуси;
·        Складає найпростіші ребуси, задачі-загадки, задачі-жарти та задачі-історії.
5

Задачі-ребуси
6

Задачі у вигляді цікавих історій
7

Задачі-жарти
8

Задачі на відгадування чисел
Тема 3. Конструювання (11 год)
9

Задачі на складання та розрізання фігур (зігни та виріж, склади фігуру, рамки та вкладки Монтессорі та ін..)
Учень:
·        Характеризує техніки складання та розрізання паперу, рамки та вкладки Монтессорі;
·        Володіє навичками складання візерунків та конструкцій за  допомогою рамок та вкладок Монтессорі;
·        Знає сутність праці Архімеда «Стомахіон»;
·        Описує відмінності між пентаміно, гексаміно, Т-конструктором та шаховою дошкою;
·        Володіє найпростішими прийомами орігамі;
·        Уміє конструювати та складати найпростіші фігурки в техніці поліміно.
10-11

Мистецтво складання фігур з паперу – орігамі
12

«Стомахіон» Архімеда.
13

 Конструювання «Танграм»
14-15

Конструктор «Пентаміно»
16-17

Конструктор «Гексаміно»
18

Конструювання з букви Т та шахова дошка
19

Презентація конструкторських робіт

Тема 4. Логічні задачі (13 год)
20-21

Задачі, що розв*язуються з кінця
Учень:
·        Уміє розрізняти різні типи задач на логіку;
·        Характеризує методи розв*язування різних типів задач на логіку;
·        Описує алгоритм розв*язування задачна доведення методом від супротивного та з використанням контрапозиції;
·        Володіє апаратом розв*язування задач на логіку.
22-23

Задачі на доведення від супротивного
24-25

Задачі на доведення «за контрапозицією»
26-27

Задачі на перестановку членів (інверсію)
28-29

Задачі на переливання
30-31

Задачі на зважування
32

Старовинні задачі на вгадування чисел
Тема 5. Дидактичні ігри (3 год)
33

Вікторина «У світі цифр»
Учень:
·        Уміє підбирати запитання для вікторини;
·        Знає різновиди математичних фокусів та володіє технікою виконання найпростіших з них;
·        Має сформовану стійку внутрішню мотивацію щодо участі в дидактичних математичних іграх та змаганнях
34

Математичні фокуси
35

Математичний турнір «Зоряна регата»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Відео YouTube

  https://youtu.be/g-5IZ1HwNTw