№ уроку
|
Дата
|
Тема
|
Навчальні досягнення
учнів
|
Тема 1. Основи математики (3 год)
|
|||
1
|
Перші кроки в геометрії.
Найпростіші геометричні фігури: точка, пряма, промінь, відрізок, кут, коло,
многокутник та їх властивості
|
Учень знає:
·
Назви
найпростіших геометричних фігур,може їх побудувати;
·
Назви
креслярських інструментів та правила користування ними;
Учень уміє:
·
Застосовувати
правила виконання дій з багатоцифровими та десятковими дробами;
·
Користуватися
таблицею тарифів комунальних платежів;
·
Прогнозувати
та оцінити результати обчислень.
|
|
2-3
|
Арифметичні дії з
багатоцифровими натуральними числами та десятковими дробами. Арифметичні дії
з десятковими дробами. Розв*язування задач на розрахунки оплати комунальних
послуг
|
||
Тема 2. Задачі на кмітливість (5 год)
|
|||
4
|
Задачі-загадки
|
Учень:
·
Описує
прийоми складання та розв*язування ребусів;
·
Розв*язує
задачі-загадки, задачі-жарти, задачі-історії, ребуси;
·
Складає
найпростіші ребуси, задачі-загадки, задачі-жарти та задачі-історії.
|
|
5
|
Задачі-ребуси
|
||
6
|
Задачі у вигляді цікавих
історій
|
||
7
|
Задачі-жарти
|
||
8
|
Задачі на відгадування чисел
|
||
Тема 3. Конструювання (11 год)
|
|||
9
|
Задачі на складання та
розрізання фігур (зігни та виріж, склади фігуру, рамки та вкладки Монтессорі
та ін..)
|
Учень:
·
Характеризує
техніки складання та розрізання паперу, рамки та вкладки Монтессорі;
·
Володіє
навичками складання візерунків та конструкцій за допомогою рамок та вкладок Монтессорі;
·
Знає
сутність праці Архімеда «Стомахіон»;
·
Описує
відмінності між пентаміно, гексаміно, Т-конструктором та шаховою дошкою;
·
Володіє
найпростішими прийомами орігамі;
·
Уміє
конструювати та складати найпростіші фігурки в техніці поліміно.
|
|
10-11
|
Мистецтво складання фігур
з паперу – орігамі
|
||
12
|
«Стомахіон» Архімеда.
|
||
13
|
Конструювання «Танграм»
|
||
14-15
|
Конструктор «Пентаміно»
|
||
16-17
|
Конструктор «Гексаміно»
|
||
18
|
Конструювання з букви Т
та шахова дошка
|
||
19
|
Презентація
конструкторських робіт
|
||
Тема 4. Логічні задачі (13 год)
|
|||
20-21
|
Задачі, що розв*язуються
з кінця
|
Учень:
·
Уміє
розрізняти різні типи задач на логіку;
·
Характеризує
методи розв*язування різних типів задач на логіку;
·
Описує
алгоритм розв*язування задачна доведення методом від супротивного та з
використанням контрапозиції;
·
Володіє
апаратом розв*язування задач на логіку.
|
|
22-23
|
Задачі на доведення від
супротивного
|
||
24-25
|
Задачі на доведення «за
контрапозицією»
|
||
26-27
|
Задачі на перестановку
членів (інверсію)
|
||
28-29
|
Задачі на переливання
|
||
30-31
|
Задачі на зважування
|
||
32
|
Старовинні задачі на
вгадування чисел
|
||
Тема 5. Дидактичні ігри (3 год)
|
|||
33
|
Вікторина «У світі цифр»
|
Учень:
·
Уміє
підбирати запитання для вікторини;
·
Знає
різновиди математичних фокусів та володіє технікою виконання найпростіших з
них;
|
|
34
|
Математичні фокуси
|
||
35
|
Математичний турнір «Зоряна регата»
|
||
Творчість - це похідна інтелекту... (Д.Б.Богоявленська)
понеділок, 23 листопада 2015 р.
Календарно-тематичне планування "Математичні смарагди" 5 клас
"Математичні смарагди" 5 клас - Скачати
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
ПОПОВ А. В., ПІДДУБНА Н. М. Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 ім. Т. Г. Шевченка Полтавської міської ради Полтавсько...
-
ЛУЧКО Є. М., ПІДДУБНА Н. М. Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 ім. Т. Г. Шевченка Полтавської міської ради Полтавсько...
Немає коментарів:
Дописати коментар